Verzenden en retourneren
Als officieel dealer van BirĂ², Super73, Eysing, Unagi en Segway is MOEVS een betrouwbare partner bij de aankoop van jouw MOEVS product. We denken van aankoop, levering tot aan ontvangst van jouw MOEVS product met je mee: zodat je tijdig en geheel naar wens jouw MOEVS voertuig kunt rijden.
Verzenden
Bij MOEVS bieden wij diverse verzendmethoden aan zodat je altijd kunt bepalen hoe, waar en wanneer je jouw aankoop wenst te ontvangen.
- Gratis verzending: Voor leveringen binnen Nederland worden bestellingen vanaf €100 gratis verzonden.
- Afhalen: Het is altijd mogelijk om jouw MOEVS product zelf af te halen in de MOEVS showroom.
- Vast Tarief binnen Nederland: €6,95.
- Voor verzending buiten Nederland worden in de Winkelwagen variabele tarieven gecalculeerd op basis van de bestelwaarde- en grootte.
Leverstatus
In onze webshop werken wij voor ieder product met een leverstatus. De leverstatus geeft je informatie over de snelst mogelijke levertijd. Je vindt de leverstatus op iedere productpagina in onze webshop.
- Op voorraad: het product is momenteel op voorraad en kan binnen 1-2 werkdagen geleverd worden.
- Beschikbaar via nabestelling: het product is momenteel niet op voorraad en we zijn verder afhankelijk van onze leverancier wanneer we het product weer binnen krijgen. Zodra wij het binnen krijgen zullen wij het product dezelfde dag nog verzenden.
- Niet beschikbaar: het product is momenteel niet op voorraad en kan momenteel niet besteld worden bij onze leveranciers. Neem in dit geval contact met ons op om te bekijken wat de mogelijkheden zijn.
*Bij aankoop van een BirĂ², Super73, Eysing of SEGWAY bieden wij met MOEVS Customs de mogelijkheid om jouw aankoop direct naar eigen wens aan te passen. In dit geval is de levertijd altijd in overleg.
Retourneren
Wanneer het gekochte MOEVS product na ontvangst toch niet naar wens is, kun je tot 14 dagen na levering een verzoek tot retourneren indienen. Na deze 14 dagen heb je weer 14 dagen om het product terug te sturen. Let bij eventueel retourneren op de volgende zaken:
- De verantwoordelijkheid voor retourzendingen ligt volledig bij jou.
- De verzendkosten van het retouneren worden niet vergoed.
- Zorg voor de originele verpakking zodat er tijdens transport geen beschadigingen op kunnen treden.
- Wij nemen het product alléén terug wanneer deze in ongeschonden staat verkeerd.
- Wij nemen het product alléén terug wanneer deze niet gebruikt is.
*Op maat gemaakte MOEVS Customs artikelen zijn niet te retourneren.
Na ontvangst van de retourzending dragen wij zorg voor een snelle afhandeling. Wanneer goedgekeurd, heb je binnen 14 dagen het bedrag terug op jouw rekening. Indien wij constateren dat het product toch gebruikt/beschadigd is, kunnen wij kosten in rekening brengen.
Je kunt je bestelling retourneren naar onderstaand adres:
MOEVS
Hallenweg 9
5615PP Eindhoven
Voeg een notitie met je ordernummer toe aan de retourzending.
Ruilen
Het is mogelijk om het geretourneerde product direct te ruilen tegen een ander MOEVS product. Afhankelijk van de leverstatus leveren wij het nieuwe product zo snel als mogelijk na ontvangst van de retourzending.
Neem voordat je jouw MOEVS product retour zendt hiervoor eerst contact op met MOEVS Support.